Jakie są Wasze ulubione filmy z Costnerem?
Moje to:
- Robin Hood : książe złodziei
- Tańczący z wilkami
- Doskonały świat
- List w butelce
- Trzynaście dni
No co wy!
Jedyne dobre filmy z Costnerem to Tańczący z wilkami i Bezprawie
Przy czym ten pierwszy jest po prostu genialny :D
Przede wszystkim:
- Doskonały Świat (który jest jednym z czterech moich ulubionych filmow)
- Tanczacy z wilkami
Ogolnie Costner jest dobrym aktorem i kazdy film ktory z nim ogladalem mi sie podobal.
Dla mnie to:
1.Odwet(moze nie wszyscy go widzieli,ale polecam go bardzo film rewelka,seks zbrodnia kara wsio tam je w tym filmie)
2.Wodny swiat
3.Roobin hood
4.Nietykalni
Wszystkiego tez nie widzialem to napewno cos jeszcze by bylo)
Uwielbiam tego aktora;*
a ulubione filmy z nim to jak narazie:
Robin Hood: Książę złodziei
Patrol
Znamię
Odwet
"Doskonały świat",
"Tańczący z wilkami",
"Bez wyjścia" (o dziwo, mało popularny)
"Bodyguard",
"Nietykalni"
1. Doskonały świat
2. Robin Hood
3. Tańczący z wilkami
4. List w butelce
5. Bodyguard
6. Wodny świat
;)
Moje
- Robin Hood : książe złodziei
- Tańczący z wilkami
- Doskonały świat
- List w butelce
-Bodyguard
Wszystkie, które widziałam do tej pory były bardzo dobre, a szczególnie:
'Znamię'
'Bez wyjścia'
'Mr. Brooks'
'Patrol'
Jeden z moich ulubionych aktorów, nie tyle za grę, czy filmy, co za aparycję. Bardzo go lubię, wydaje mi się fajnym człowiekiem w życiu prywatnym. Ale oczywiście cenię go również jako aktora :)
Najbardziej lubię go w filmach:
1.List w butelce
2.Doskonały świat
3.Tańczący z wilkami
4.Robin Hood
Za Wodnym światem nie przepadam, za Bodyguard również.
Jak dla mnie to:
-Trzynaście dni
-JFK
-Silverado
-Tańczący z wilkami
-Doskonały świat
-Robin hood - Książę złodziei
niekoniecznie w tej kolejności
1. Doskonały świat
2. Tańczący z wilkami
3. Nietykalni
4. Bezprawie
5. Robin Hood - Książę złodziei
6. Wodny świat
Mr Brooks
Bodyguard
Znamię
od Mr Brooksa kolejność przypadkowa
10. Patrol