czy przychodzą wam jakieś luźne skojarzenia z innymi filmami w podobnym klimacie?
widziałam pięciokrotnie, chciałabym coś może bardziej niszowego? albo po prostu luźniej skojarzonego
Samotni (2000)
Najgorsze wiersze świata (2018)
Love (2015)
Dzień kwiatów (2013)
Przed wschodem słońca (1995)
Trzeba zabić tę miłość (1972)
Męski-żeński: 15 scen z życia (1966)
Matthias & Maxime (2019)
Wyśnione miłości (2010)
Debiutanci (2010)
Piosenki o miłości (2007)