Film który udowadnia że powolny tok opowieści nie musi nużyć a Clooney potrafi zagrać o niebo lepiej niż Gosling w przereklamowanym DRIVE. Plusem tego obrazu jest nie tylko atmosfera włoskiego miasteczka do którego przybywa główny bohater ale i sam nastrój filmu, który choć akcja jest dość prosta i toczy się powoli to...
więcejwiec Ci ktorzy takiego filmu oczekuja niech zmienia kanal w TV. Niezly Clooney, malownicza sceneria, klimat i stary Fiat Tempra.
Myślę, że wszystkie negatywne oceny filmu, zarzucanie mu nudy wynika z tego, że każdy
spodziewał się kina akcji, w którym Clooney już wielokrotnie występował. Myślę, że
niedźwiedzią przysługę wykonali tu recenzenci i trailer. W tym jednym przypadku nie
można powiedzieć, że pokazuje on wszystko i od razu wiadomo o...
Obejrzałem ten film po raz pierwszy w 2011 roku i nie sądziłem, że jeszcze kiedyś do niego wrócę. Zrobiłem to jednak wczoraj z uwagi na wieczorny seans w telewizji i z nadzieją, że tym razem ocenię go znacznie wyżej jak za pierwszym razem (wówczas dałem filmowi ocenę 6). Po wczorajszym seansie nic się jednak w mej...
Fakt, że główny bohater jest płatnym zabójcą sugeruje, że w filmie będzie się krew lała i samochody wybuchały. I stąd te wszystkie wpisy zwiedzonych widzów.
Mi powolna fabuła idealnie komponowała się z sielskim i spokojnym życiem na włoskiej prowincji. Tam gdzie na kieliszek wina chodzi się do księdza i ma się...
Wychowałam się na filmach lat siedemdziesiątych. Takie określenia jak "stonowana narracja" kojarzą mi się z Jesienną sonatą albo np. dużo późniejszymi Okruchami dnia. A "kino ambitne" np. z polskim kinem moralnego niepokoju albo na przykład Bilardzistą czy paroma innymi filmami Newmana z lat sześćdziesiątych....
powolny, nieśpieszny film o strudzonym i nieco znudzonym człowieku, który przez swoją profesję stał się przewrażliwionym samotnikiem. Niewiele potrzeba żeby zobaczyć jego dramat wewnętrzny. To George Clooney.
Plus dobre zdjęcia, ładne widoczki i nastrojowa muzyka.
Bardzo dobre kino, NIE AKCJI !
Ile to juz takich fimow bylo z przerostem formy nad trescią.Oszukiwanie widza,wciskanie w nędzną fabułę dziesiątek akcji gdzie zamiast aktorów grają wystrzałowe rekwizyty.I oto pojawia sie bardziej ambitniejszy film i od razu zalewa go fala krytyki.Nudny,b
eznadziejny,strata czasu,przykladow moznaby mnozyc...Niewielu...
Problem z odbiorem tego filmu jest dość jasny . Jego narracja i kadrowanie! , bo kto teraz tak kręci filmy ? Przychodzą mi na myśl francusko-włoskie obrazy z lat 70-tych , wcześniejsze czarno-białe i Alain Delon. Trudno szukać tu wartkiej akcji , pogmatwanych wątków , szybkostrzelnej broni i manierycznych ujęć "z...
Przy punktacji 7/10 napisałem, że dla Clooney'a i to prawda. Z mniej charyzmatyczny aktorem film byłby nudny, z gwiazdorem ogląda się go z fascynacją. Oszczedna gra, lekko powolne tempo, parę luk w scenariuszu, ale mnie w filmie urzeka urok tych małych włoskich miasteczek, kamiennych, dom przy domu, wąskie uliczki.
I nic dziwnego. Reżyser europejczyk, na dodatek niezbyt skażony kinem akcji. Scenarzysta też europejczyk.
Wiem że jeśli ktoś przyzwyczaił się do kina amerykańskiego to ten film może go znużyć, ale moim zdaniem udało się autorom spłodzić coś interesującego mimo nieco głupiego początku.
Moim zdaniem dobrze udało się...
Film mógł być naprawdę dobry. Właściwie reżyser miał w ręku wszelkie atuty: dobrzy aktorzy, piękne włoskie miasteczko, dobry pomysł, aby nie epatować strzelaninami i pościgami. Zabójca w czasie wolnym, pomiędzy zleceniami to wątek nieoklepany. Mogło z tego wyjść coś całkiem udanego, ale moim skromnym zdaniem nie...